dinsdag 28 januari 2014

Swap en Cal 2014 Deken

Een paar weken geleden ontving ik deze leuke swap van Angelique.
Het tasje gebruik ik om een haakproject in mee te nemen als ik ergens naar toe ga.
Het notitieboekje met paperclip zitten er standaard in erg handig!
En de sleutelhangers hangen in mijn hobbykamertje.
Roodkapje lag in 2en de post zal wel gegooid hebben met het spul.......
Maar die hebben we kunnen plakken zo kon ik hem toch leuk ophangen.
Lique bedankt voor je swap ben er erg blij mee!



En dan hier week 3 van mijn Crochet Along Deken 2014:



En week 4 van mijn Crochet Along Deken 2014 deze was moeilijk maar uiteindelijk is het mij gelukt!



Nu weer wachten tot a.s. vrijdag en dan weer verder met de volgende toeren van de deken.

2 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een prachtig en handig gemaakt tasje!
Veel plezier in het haken van de CAL!
Leuke kleurtjes gebruik je in het deken ...
Lieve groetjes, Valerie ♥

Amarins zei

Super wat wordt je deken ook mooi. En je bent lekker verwend met al dat moois. Groetjes, Amarins