zaterdag 11 januari 2014

Crochet Along 2014 Week 2

En toen was er al weer een week voorbij en was het weer tijd voor de volgende toeren van de crochet along 2014,
Hier het resultaat van week 2.
Nu weer een week wachten voor de volgende toeren.



Fijn weekend!

Ik zit heerlijk op de bank met verschillende haakwerkjes om mij heen.
Ik ben vogeltjes aan het haken.
Bezig om een verder te haken aan een dekentje waar ik vorig jaar aan begonnen ben. Die kan ik t.z.t. dan van mijn lijstje af te maken dingen strepen.
Ook liggen er nog mutsjes die afgewerkt moeten worden.
Ik wissel het wat af en doe waar ik op dat moment zin in heb.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er goed uit Wendy! Succes met al je verschillende projecten,
Liefs Angelique

Unknown zei

Leuk!!! Zo is het wel goed te doen om een deken te haken :-)

Daantjes creaties zei

Mooi hoor!! Ook ik doe mee, en vind het heerlijk dat ik ook nog tijd heb om andere dingetjes te maken. De deken groeit vanzelf.
Groetjes Danielle

marmarel zei

Mooie kleurtjes! Ik ben benieuwd naar je andere haak-projecten. Zo werk ik ook altijd, verschillende dingen tegelijk, soms wel moeilijk kiezen hoor! (En er blijft ook weleens iets te lang liggen...) Groetjes, Marijke

Sandra zei

wel erg mooi hoor deze kleuren combi, weet niet of ik het geduld zou hebben voor zo een groot project als een deken

Klaske v.d Bij zei

Leuk, je deken ziet er aal mooi uit, je bent lekker bezig zo te lezen..xx

Amarins zei

Leuk, wat heb je ook een vrolijke kleuren super!