vrijdag 27 september 2013

Babymutsjes Fotoshoot

We zijn al weer een week terug van vakantie.
De vakantie was leuk de 1e week erg mooi weer gehad en de laatste 2 weken veel regen maar tussendoor ook droog.
En ik moet zeggen het is wel weer heel fijn om thuis te zijn hoor je eigen spullen om je heen, je eigen bed die ligt toch het lekkerste.

Het gewone dagelijkse leven is weer volop aan de gang.
En gisteren was ik jarig ik heb een gezellige dag gehad, ben verwent met leuke kadootjes en de hele dag door visite gehad.

Ik wou jullie een paar schattige babyfoto's laten zien waar mijn gehaakte mutsjes en gehaakte uil voor zijn gebruikt.
Ik heb een samenwerkingsverband samen met een fotografe die o.a. newborn babyshoots doet.
Hoe leuk is dat? Nou ik kan jullie vertellen super leuk!
Met deze shoot was ik op vakantie, maar het is de bedoeling dat ik t.z.t met haar mee ga naar shoots om te helpen.
En dus ook leuke dingen maken voor de shoot's, mutsjes haken, dekentjes haken, leuke dingen naaien.
We zijn druk aan het brainstormen

Hier een aantal foto's uit de shoot met mijn mutsjes en uil.













Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Unknown zei

WOW!!! Mooie foto's met mooie baby's en mooie mutsjes!! :-)
En van harte gefeliciteerd!

Margaret zei

Wat een mooie foto's . Leuk dat je dat mag maken en daar zulke mooie foto's van krijgt.

Amarins zei

Wat super leuk Wendy wat je gaat doen, echt gaaf. Je mutsjes zijn zo lief. Fijn dat je van de vakantie hebt genoten. Groetjes, Amarins

nicolet zei

OOh wat gaaf zeg!!
Groetjes Nicolet

Antoinette zei

Wat een prachtige foto's en mooie creaties :)

Sandra zei

leuk die mutsjes en wat een nooie foto's
gr sandra