woensdag 6 maart 2013

Winterswap voor Corine

Ik wil eerst even de nieuwe volgers welkom heten op mijn blog leuk dat jullie er zijn en mijn willen volgen.

Corine en ik hebben weer een swap gedaan met elkaar.
Deze keer was het thema winter denk hierbij aan alles wat jou een winters gevoel geeft.
Zij heeft mijn swap ontvangen dus kan ik de creaties die ik maakte voor haar hier laten zien.

Ik denk bij winter aan koele kleurtjes, warme thee drinken, leuke winter decoratie in huis.
Hier ben ik mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.

Dit is wat ik heb gemaakt voor Corine:





Onderzetters:


Mokwarmers in de vorm van een cupcakeje eigen ontwerp:


Gehaakte Theezakjes eigen ontwerp:


Winterslinger eigen ontwerp:


En nog een kadootje: winterthee, theetip, en theezakjes houder in de vorm van een kopje


En deze prachtige en leuke swap kreeg ik van Corine.


Een prachtige winterse hanger zo mooi gemaakt van vilt en zoveel details:


Mini schaatsjes gemaakt van vilt zo knap gedaan:


En nog even alles bijelkaar op de foto:


Corine het was weer super leuk om te doen bedankt.

En mochten er dames ook eens een swap willen doen.
Laat het mij weten.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben er heel blij mee!!! De swap was weer een succes, op naar de volgende :-)

Angeline zei

wauw wat mooi allemaal zeg,jullie hebben wel een erg leuke swap voor elkaar gemaakt!Toevallig dat ik hier nu ook gehaakte theezakjes zie....ik heb er laatst ook een viertal gehaakt,ze staan incl. patroon op mijn blog...

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Klaske v.d Bij zei

SUPER!!!!!!!!!!!
leuke spulletjes hebben jullie voor elkaar gemaakt TOP..xxx

Ingrid zei

Wat een super leuke dingen allemaal!
echt heel leuk om te zien.

Veel plezier ermee!

Groetjes Ingrid.

marmarel zei

Beide swaps zijn súpermooi! Ik vind je mokwarmers heel origineel en die slinger, prachtig!

Herriet zei

Wat een leuke spulletjes hebben jullie voor elkaar gemaakt... en alles even mooi! Daar wordt je toch blij van!

Margaret zei

Wauw! Jullie hebben een hele leuke swap gemaakt voor elkaar!

Groetjes Margaret