zaterdag 2 maart 2013

Voorjaars/Paas Tak

Voor alle nieuwe volgers van mijn blog welkom.

Al weer een hele poos niks laten zien hier.
Dat betekend niet dat ik niet gehaakt heb hoor.
Maar heb veel bestellingen gehaakt en dat zijn steeds dezelfde dingen dus niet echt leuk om te laten zien.
Afgelopen week had ik zin om iets leuks te maken in vrolijke kleuren en het moest iets worden voor mijzelf.
Dus ben ik aan het haken geslagen een haasje en kuikentjes
Met als resultaat een voorjaars-paas tak in fris groen met geel lekker vrolijk.



Verder druk aan het haken met van alles en nog wat: bestellingen, swap, babymutsjes, schaapje
En nog van alles wat ik wil gaan haken zoals een kip, een ei, haasjes en ik wil beginnen aan voor het eerst een dekentje haken.
Zoals jullie lezen genoeg wat ik nog wil gaan haken.
Ik zie wel hoe ver ik ga komen met alle plannen

Fijn weekend allemaal.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Het ziet er al gezellig uit bij jou thuis!! Ik ben ook begonnen met Paas spulletjes neer te zetten.
Ik kijk uit naar jouw swap, ik mail je nog!

Herriet zei

Wat een gezellige paastak heb je gemaakt! En zo te lezen heb je nog heel veel projecten te gaan... wat is haken toch leuk hè :)

Prettig weekend en haak ze!
Groetjes Herriët

Muts en meer...haken zei

Ziet er leuk uit, kijk voor leuke ideëen ook eens bij mijn blog
Tineke

Klaske v.d Bij zei

Leuk, wat gezellig..je wordt er helemaal vrolijk van.
Nog veel plezier met je haak opdrachtjes en we mailen nog wel even...

Amarins zei

WAt heb je dit super leuk gedaan, leuk idee ook in zo'n tak. Groetjes, Amarins

Angeline zei

Wat ziet dat er leuk uit!

zonnekindpop zei

Leuke paastak zo. En echt ook mijn kleurtjes. Dat leuke vogelhuisje is dat een zelfmaak pakketje . Ik zag zoiets bij de V en D liggen.
Ik ben een nieuwe volger.
Groetjes Hendrika ut Ljouwert