zondag 31 maart 2013

Vogeltjes

Deze vogeltjes op bestelling gemaakt voor mijn kapster.
Ze had ze gezien bij mij in andere kleurtjes maar wou graag roze vogeltjes.
Ik ken haar echt al jaren en ze is helemaal fan van mijn creaties.
Regelmatig vraagt ze aan mij neem je weer wat mee van je creaties.
Het gaat dan rond door de hele salon iedereen krijgt alles te zien.
En ik ga met minder spullen weer naar huis.
Erg leuk die waardering, en de vraag neem je de volgende keer weer wat leuke spullen mee?
Ik kan daar erg van genieten.
Jullie kunnen je wel voorstellen dat zo'n ochtendje kapper altijd erg gezellig is ik ga dan ook altijd met heel veel plezier naar de kapper.



Ik wens iedereen hele fijne paasdagen.

5 opmerkingen:

Klaske v.d Bij zei

SUPER!!!
Wat leuke en vrolijke kleurtjes..daar wordt je toch helemaal blij van..xx

zelda zei

tweet tweet tweet wat een gezellig trio:)

Unknown zei

Ziet er gezellig uit!!! Leuke foto zo!

zonnekindpop zei

Wat lieve vogeltjes
Groetjes ut Fryslan Hendrika

zonnekindpop zei

Mijn vogeltjes staan al te pronk op mijn blog.
Groetjes ut Ljouwert Hendrika