vrijdag 22 maart 2013

Gezellige Dagje Haken en Kletsen

Afgelopen woensdag is Klaske hier geweest.
Het was ontzettend gezellig.
We hebben heel wat afgekletst.
En uiteindelijk na de lunch hebben we onze haaknaalden erbij gepakt en zijn aan de haak geslagen.
Klaske heeft mij geleerd hoe ik deze potjes moet maken.
Wat zijn ze ontzettend leuk he.
En ook zo leuk om te maken.



En moeten julie nou eens kijken wat ze voor mij als kadootje had meegenomen zo ontzettend lief.
Een prachtige tak met vogeltjes, een mooie sleutelhanger, en een super mooi doosje en dit alles zo leuk ingepakt.
Ik ben er heel blij mee en het krijgt allemaal een mooi plaatsje in huis.



Kortom een ontzettende leuke dag en nog dingen geleerd en tips gekregen.
Bedankt Klaske!
Zeker voor herhaling vatbaar.

10 opmerkingen:

Amarins zei

Geweldig wat is dit mooi zeg. En wat ben je verwend!! Kun je Klaske niet eens langs mij sturen hahahaah. Liefs, Amarins

Klaske v.d Bij zei

Ja...het was heel gezellig en leuk, gaan we zekker nog eens doen
Je potjes zijn SUPERLEUK!!! geworden
Stuur je zo meteen nog een mailtje..xx

Atelier Valerie zei

Via Klaske leer ik je zo gezellige blog kennen
en ben ik gelijk volger geworden!
De snoeppotjes zijn prachtig gemaakt.
Veel plezier me je aardigheidje.
Geniet van het weekend,
liefs Valerie ♥

Unknown zei

Ontzettend leuk cadeautje heb je gekregen en de snoeppotjes zien er ook al zo mooi uit. Ook ik word volger van je.

Groetjes van Gerda.

Unknown zei

Mooie spulletjes heb je gekregen van Klaske!! En je potjes zijn schattig geworden!!
Ik hoorde van Klaske dat jullie op bezoek komen? Leuk!! :-)

kraamvogeltje zei

Wat waren jullie weer creatief bezig! En nog kletsen ook. Ja vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk hè. Leuke dingen maak je toch altijd...
Groetjes Nelleke

Margaret zei

Wat leuk zo'n gezellige dag samen. en dan ook wat moois ontvangen en zelf maken dat maakt je dag weer helemaal goed.

Angeline zei

Leuk...had het al gelezen op haar blog!De potjes zijn ook heel erg mooi,zien er zo schattig uit!

marmarel zei

Wat ontzettend leuk geworden, zó mooi die pip-kleurtjes!
Ik zei al bij Klaske: Tijd voor een meeting in 't Noorden? :-) (Ik ben Marijke, ik trof je vorig jaar een keer bij de kraam van Klaske en haar moeder, waar was 't ook alweer? Tamara was er ook, maar die ben ik net misgelopen).

zelda zei

Je hebt niet alleen mooie spulletjes gekregen maar je maakt ook mooie spulletjes! Kwam door het cadeautje op je blog terrecht en ben direct volger geworden!

Haakgroetjes Zelda