zondag 28 oktober 2012

Swap

Samen met Corine heb ik geswapt.
We zouden eind September met een aantal dames naar een meeting van een haakforum maar door omstandigheden ging deze niet door.
Ik had wel al mijn gehaakte cadeautjes voor de meeting al af en Corine ook.
Nu hebben we gezellig samen cadeautjes gewisseld dit noem je een swap.

Corine maakte voor mij deze prachtige cupcake van zpagettigaren.
Het is een opbergmandje.
Het roze gedeelte het glazuur is de deksel en het onderste het cakegedeelte is het mandje.
Verder een cupcake opbergzakje waar je een theezakje in kan doen.
En een cupcake sleutelhanger.



Corine bedankt voor deze leuke swap ik ben er erg blij mee.

Dit is wat Corine gekregen heeft van mij.
Ik heb een gehaakt vogeltje in pipstijl in een vogelkooitje op een takje gezet.
Het vogelkooitje versierd met gehaakte bloemetjes en lintjes.
En dit is het resultaat.



Ik had er nog 2 aardigheidjes bijgedaan.
Een sleutelhoesje in de vorm van een uiltje en een pakje strijkapplicaties met een kabouter, paddestoel en konijntje.

Swappen is zo leuk om te doen ik heb de smaak te pakken.

8 opmerkingen:

Unknown zei

Dank je wel Wendy, voor de leuke swap en als je weer energie hebt, doen we het nog een keertje!! :-)

Klaske v.d Bij zei

SUPER!!!
Wat hebben jullie leuke spulletjes voor elkaar gemaakt..TOP

Kleinigheidje zei

Wat een leuke swap!

marmarel zei

Wat leuk dat jullie er alsnog een swap van gemaakt hebben! Wat een gezellige spullen en dat vogelkooitje, geweldig!!
Gr. Marijke

Monique zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit, je hebt een nieuwe volger!
Groet, Monique




Monique zei

Dat ziet er allemaal leuk uit, je hebt een nieuwe volger!
Groet, Monique

Unknown zei

Ik zie dat je gewonnen hebt bij Stip & Haak!!! Gefeliciteerd!! :-)

Wendy zei

Corine bedankt had het zelf nog niet gezien leuk een mooi patroon erbij.